wtorek, 28 października 2014

no. 1


                                                             

                                                                           Hello :)

To właśnie ja... Tak na dobry początek (miejmy nadzieję) :) Na imię mam Natalia, ale wszyscy nazywali mnie Natali, później ta wersja przeszła w skrócone Ali (NatAli) i w ten oto magiczny sposób powstało "Ally" :)
A teraz w pigułce postaram się ująć to, co będę próbowała osiągnąć prowadząc ten blog i dzieląc się z Wami wszystkimi ciekawostkami które wpadną mi w łapki :)
1. Po pierwsze i najważniejsze chciałabym złapać z wami świetny kontakt, tak bym to nie tylko ja dzieliła się z wami swoimi przemyśleniami, doświadczeniami i obserwacjami, ale również zależy mi na tym abyście Wy także dzielili się ze mną swoim życiem :)
2. Na stronie tej będę umieszczać różnego rodzaju porady z życia wzięte, ale również te podłapane gdzieś w chaosie internetu, zdjęcia dotyczące przysłowiowego "mydła i powidła" -w zależności jakie będzie zainteresowanie danym tematem :) Postaram się także motywować was na różne sposoby w każdej sferze życia codziennego, szczególnie w prowadzeniu życia w stylu "FIT"
3. Uwielbiam zabawy we wszelakie konkursy, wykreślanki, więc pomysły możecie podrzucać w komentarzach już teraz :)
                                                                                                                                   xoxo
                                                                                                                            AllySoundberry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz